Fishy

Idag blir det en ensam middag för mig, James skulle käka i birsta med Stoffe så jag tänkte passa på att köpa min älskade Pasta med skinka och bladspenat från Felix. Men såklart så fanns den inte på Domus!!! Jävla skit, jag som var så sugen. Den maten är ju så gudomligt god att när jag ska röra om maten i micron efter halva tiden har gått så sopar jag i mig minst 2 tuggor, kallt men gott. Istället fick jag ju gå runt och leta något annat Och det finns ju inget som är i närheten av den goda smaken, så jag nöjde mig med en fiskgratäng. Har ju saknat det också, det mosigamoset med dillsmak! Plus att jag köpte en påse minestrone som jag inte ätit på år och dar. Lite gott fick jag med mig hem iaf :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0