Laundry Day

God morgon! Sitter här i sängen och kollar runt.. "Vinkade" precis av James som drog iväg mot jobbet, och innan han gick gav han mig en mosad delicato boll som han hade i jackfickan, vilket jag tyckte var gulligt! Han vet att jag gillar godsaker! ^^
 
Har i alla fall bestämt mig för att kolla klart på serien Heroes nu när jag har så lite att kolla på. Är väl dags att se klart den, var ju så bra på den tiden man kollade! Tror James såg klart den och jag somnade varje gång. Var väl när jag gick i skolan såklart, trött hela tiden -.-' Men nu är det dags att plocka i ordning tvätten för jag har bokat tvättid 12-17 idag! Hatar att tvätta, tvättstugan är ju så långt borta att jag lika gärna kan spendera hela dagen är nere >_< Lite överdrivet men det vore ju skönt om den kunde vara i samma byggnad åtminstone.. Yaaawn
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0