Give me :3

Idag inhandlade jag en ny mössa och ett par vantar! yey, fick hjälp av lene som sa att en mörkblå mössa skulle få mina ögon att synas mer, och jag kan hålla med att det kan stämma, mhm thats right. Jag köpte också pärlor till ett mobilsmycke som jag ska göra själv eftersom lene släpade med mig in i pärlaffären i stan, blev så sugen ^^ OOOOOOOOOOCH jag såg ett par skor jag så in i helvetes gärna vill ha :D personligen tycker jag att det är "Emmelie skor" eftersom vad jag sett så brukar hon inhandla såna till sina fotograferingar men också använda dom själv, jag är kär i dom skorna! jag är i vanliga fall emot öppen tå men eftersom det inte syns så mkt på mig så är det nog okej (A) köp dom åt mig james!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0