hiho

Jag har precis lagt in lite bilder från helgen nere hos mamma och pappa. I fredags fyllde älsklingsmamma år. Så då var jag och James ner en sväng på kvällen med present! Och igår så pillade vi med pepparkakshus och bakade pepparkakor samtidigt som vi såg på Sex and the City på 4an :) Var ju så länge sedan man såg den så jag blev sugen! Har aldrig någonsin fixat ett pepparkakshus, och såklart så hade inte mamma hittat påsen till sprits grejen så vi provade först med en vanlig liten fryspåse, och det fick inte alls såklart. Så vi kletade med knivar och småskedar xD Tillslut orkade man inte vara så noga med detaljerna (A) Men det blev väl bra iaf! Niclas längtar mest tills han får äta upp det :p


Mammas födelsedagspresent från mig och James. Ljuslyktorna från Guldfynd som hon sagt att hon ville ha. Fina var dom!!


Färdigt pepparkakshus!! Blev väl braaaa, kunde varit värre iaf!! (Y)


Mamma bakade pepparkakorna! Medans jag såg på film ^^


Keso tjuvkikade på mig och James bakom drapperiet igår när vi åt middag, så jag drog upp en litet kikhål så han kunde se bättre för han är så söt! <3



Kommentarer
anna

haha åh tokälskar sista bilden!

2010-12-13 @ 21:05:14
URL: http://madeinjapan.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0