Kaka

Har bakat lite sockerkaka för ett tag sedan, ska ta med ner till mamma och pappa eftersom James inte kommer äta den endå! Dock står den fortfarande inne i ugnen i ca 25 minuter till eller så.. Men jag ska väl hinna äta middag med, och idag är det James tur att laga! Igår var jag så slö att det blev bara vita bönor och korv, men det är ju gott som faaaaaan så det var inget fel med det (Y) Moaha

Jag har dessutom börjat bli sjuk, har ont i halsen och är täppt i näsan, samt känner jag mig rätt hängig och trött. Ska väl springa ner i förrådet sen iaf och dra upp jullådan så jag kan börja packa ner lite saker. Känns verkligen att julen är över xD Så det är väl vad jag har planerat för kvällen :) Imorgon råder datorfri dag i vårat hushåll så vi får väl se hur bra vi följer det! Har tvättid också så då ska James få hjälpa till extra mycket, typ vara bärhjälp eller så (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0