No julkänsla

I know jag är sämst med bloggen. Men jag har ju kanske världens tråkigaste liv också så ni får tänka på det. Kan ingen försöka roa mig lite? Jag är rätt jävla rastlös här hemma.
Idag följde jag med pappa in till Birsta (utan pengar) bara för att jag inte ville sitta hemma och ha tråkigt medans James sover bort dagen. Kallt var det ute, och kallt är det inne! Mina fötter fryser, och jag önskar att jag hade ett fotbad! När pengarna kommer ska jag nog fanimig köpa ett månadskort på simhallen. Tänk va tid jag skulle kunna spendera under dagarna? Skulle vara super iaf! Hoppas även på att de inte kollar leg där så jag kan komma undan med 160kr för kortet :D Moahaha!!!!

Och är det verkligen jul om 3 dagar? Ingen riktig julkänsla alls iaf. Kan vara som mamma sa, att man ska inte börja julpynta för tidigt. Det ska vara som när vi var små och inte pyntade granen föränn kvällen innan julafton. Och tråkigt nog så kommer jag inte få någon present i min julstrumpa, även fast den hänger bredvid min säng! Va ledsen han kommer bli! :c


Vad föreställer min julstrumpa egentligen? Har jag aldrig funderat på, tror jag..


Kommentarer
Mamma

Men hjärtat då, naturligtvis ska julstrumpan komma ner till mamsen det är ju dit "Tomten" kommer, du kan ta upp den sen, PUSS & KRAM o sluta ha tråkigt gör nått, gå ut o SKIK RAKT UT PÅ GATAN FÖR BÖVELEN, eller ta en rest resa till Mallis.....

2010-12-21 @ 20:59:11
emelie

Men besöker inte Tomten mig då? :c

2010-12-21 @ 23:02:01
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0