1a advent ftw

Idag har jag, mamma, pappa och Fiffi varit på julskyltningen här i Timrå, kallt som in i helvetet!! Och endå är det "bara" 13 grader kallt, tänkt när det blir 25?! I will die
Anyways så har jag precis tänt lite ljus här, bland annat första advent ljuset som är så fint! Fick en matchande julgrupp av mamma idag med som jag tände. JÄTTEFINT BLEV DET! Tog lite kort med telefonen förut, kommer dock ta ett tag innnan jag kan ladda in dem eftersom jag bara kan koppla in mobilen i James dator, och han är ju nörd så han lämnar den bara när han ska kissa, röka och äta. Bitch please.

Och min digitalkamera gick sönder igår *cry* :c Linsgrejen åker inte in igen som den ska, utan den pekar ut heltiden. När man startar kameran står det "objektivfel.. starta om kameran", sen stänger den av, så det går ju inte att fixa. Och jag törs inte pilla på kamerans innehåll heller för då förstör jag väl något >< Så krångligt det ska vara!! Hjälp mig någon, gärna ett geni plix! <3


Kommentarer
Birgitta Edin

Det stavas ändå.Puss hjärtat mitt,glömde att bjuda dig på saffrans gifflar,men du kan smaka i morgon.Puss

2010-11-28 @ 23:13:00
emelie

petig då! :p

2010-11-29 @ 00:40:36
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

Ja fan vad dåligt du stavar här!! Haha biaaatch.

Och btw, slå till kameran, det funkade för mig för jag hade samma problem förut ^^

2010-11-29 @ 13:02:32
emelie

jag törs inte slå till den, kanske går sönder då ju! hittade garantin så jag ska lämna in den istället :p

2010-11-29 @ 14:42:57
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0