Brilliant!

Nu är jag rätt sjukt trött faktiskt, och jag blev sugen att slå på något på tv3play eller så xD
Har haft fullt upp idag med Slynan. Först birsta i den hemska kylan!!! Och sedan for vi hem till henne för att äta mamma Ankis mat, yumyum säger jag. Var väl inte alls så starkt ;)
Sedan satt vi och skrattade åt vissa människor på facebook, för dom är så roliga! Och såklart drog vi på Harry Potter bion senare på kvällen, och bion var klar 4 minuter innan bussen jag tänkte ta gick från navet. Så vi gick hem till Slynan och satt utomhus och väntade på nattbussen som gick 00.15, OCH DET VAR KALLT!!!
Fast när jag kom hem hade pappa förberett min tidiga julskinka som jag och James smakade på förut. GOD SOM SATAN, GOOD JOB PAPPA!! Och den gjorde mig varm i kroppen igen. Plus att jag fick en rätt så mysig kram av James när jag kom hem, loveu!


Kommentarer
Slynan

WE DID IT IN THE COLD!!

2010-11-27 @ 20:49:58
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0