Helgen

Nu har jag kopplat in mobilen i James dator, som såklart funkade utan problem alls!! -.- Orättvisa...
Iaf så har jag ju nu laddat in de få bilderna jag knäppt under helgen. I Lördags var jag nere hos mamma å drack och myste medans pappa var på hockey. Mamma och jag bestämde oss för att ta en tripp till ICA, där köpte vi bland annat en turkisk peppar åt mig och en likör 34 blandning som mamma drack av. Turkisk peppar är ju min favorit! Går alltid ner (Y)
Pappa joinade när han kom hem, och så ringde vi ner James med, som satt här hemma ensam. Blev en smaskig nattmiddag tillslut ^^

Väl på ICA så kunde jag ju inte undvika att se denna intressanta leksakspåse xD
Väldigt passande!

När vi kom hem blandade vi i ordning våra drycker, YUMMY!!

Igår (söndag) bjöd mamma och pappa mig på middag, blev tortilla bröd med kyckling/äpple/curry-fyllning, svingott!


Kommentarer
Slynan

Bleeeeeeeeeh sån där turkskit smakar ju bajs!!! -.-

2010-11-01 @ 18:36:27
emelie

Men du tycker ju allt utom cider är äckligt, dags att hitta något att bli full på kanske? :p

2010-11-01 @ 20:01:56
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

Ööh, måste man bli full då? xD

2010-11-01 @ 21:14:07
emelie

JAAAAA!! klart du måste vara full :D

2010-11-01 @ 21:14:55
URL: http://lulubell.blogg.se/
Tessan

ÅH Kan ni inte skicka receptet på dom då? Lät asgott ju!

2010-11-04 @ 12:53:20
emelie

Tortilla grejsen? Kan be mamam skicka, det är ju hennes recept :D

2010-11-04 @ 17:21:49
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0