Jahadå

Enligt slynan så uppdaterar jag dåligt... Yea right! Jag var värsta aktiv igår så det räcker en dag till iaf. James är på möte i stan just nu så jag är ensam hemma. OCH vad gör man då? Lyssnar på hög musik och sjunger lite såklart!
Annars kom jag precis att tänka på.. När julen närmar sig gillar jag att göra listor över saker jag kan köpa till mina nära och kära. Och det kostiga är att jag kan skriva typ 50 listor efter dagarna går (överdriver). Tänkte skriva en nu t.e.x. Fast detta blir miiiin....... typ 5e lista? Kan slå vad om att det står typ samma sak på dom också xD Sen får jag gömma dom i lägenheten för att inte James ska få reda på vad han får i julklapp (Y)

Vad ska jag bjuda på för bild då (7)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0