Julsugen!

Nu längtar jag så till jul att jag börjar räkna ut hur myckt pengar jag kommer kunna spendera, samt att jag sitter och funderar på hur många julkort jag ska skicka! Måste ju skicka ett par iaf, bor ju i egen lägenhet nu och då skickar man egna julkort! MOAH, eller nåt. Så vem vill ha ett superspecialawesome julkort av mig? (och James men han bryr sig ju inte -.-')

Blir så sugen nu för att päsingarna kommer på torsdag, och då har jag och James pratat om att ha en datorfri dag. Vilket betyder inget facebook, ingen blogg och inget msn för min del. Och för James betyder det samma fast inget spelande heller! FINALLY :D
Tänkte kanske passa på att baka något då, när man har en hel dag att försöka sysselsätta sig utan dator eller tv ^^
PLUS att jag och Slynan pratat om att dra en sväng till birsta på fredag, hon jobbar och isf ska jag möta upp henne på Media Markt, kika lite sedan dra ner mot resten av butikerna och shoppa upp allt! Eller inte, blir trots allt lite julklappar i år. Men det är klart man vill köpa något speciellt till mamma och pappa som tagit hand om mig i 19 (snart 20!!!!) år. AND I LOVE YOU!!!!



Kommentarer
tessan

2010-11-22 @ 22:53:24
Tessan

låter najs med en ledig dag från tekniken!! Vi har främmande över på glöggfest nu , men nu vill jag att dom ska gå hem för dom är awkward och till och med jag skämms över alla privata detaljer hon sitter och berättar om deras sexliv... och när jag skämms, då äre illa:S

2010-11-22 @ 22:55:57
emelie

hahaha ja kan tänka mig att det är obekvämt xD

2010-11-23 @ 00:19:26
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

JAG VILL HA JULKORT!!!! :D Får aldrig det :C

Och duuuuuuu, ska vi boka biljetterna redan nu eller? Medans det finns platser liksom.

2010-11-23 @ 11:40:47
URL: http://nathicana.blogg.se/
emelie

OKI DÅ FÅR DU ETT!

Om man bokar nu så måste man antingen betala eller hämta ut den i förväg vetdu :p och jag får ju inga pengar förrän på torsdag :p

2010-11-23 @ 13:16:59
URL: http://lulubell.blogg.se/
Linno

jag vill, jag vill!! :D

2010-11-26 @ 11:54:51
emelie

Then you shall have it!

2010-11-26 @ 12:49:51
URL: http://lulubell.blogg.se/
Tessan

jag vill btw med ha julkort! Och du, vad äre ni ska köpa biljetter till?

2010-11-28 @ 04:03:51
emelie

du behöver inte ens be om ett julkort! du får ju ett endå ^^ VI skulle beställa biljetter till harry potter :p

2010-11-28 @ 12:38:56
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0