CV

Dålig uppdatering idag då, inte hänt så mycket. Klev upp, gick ut med Fiffi, gick hem och gjorde mig färdig för MiROi mötet jag hade. Jag och min coach skulle gå igenom mitt CV och personliga brev, så skulle hon hjälpa mig :)
Det gick braaaaa, trodde det skulle suga men det var ett helt okej möte. Har nu suttit och designat om hela skiten. Ser aningen annorlunda ut iaf xD Är inte helt färdig än dock, måste fortfarande fixa ett separat personligt brev och en ny bild. Not very funny...
På vägen hem mötte jag Stoffe som var på väg till sitt möte, och så svängde jag förbi Coop och hämtade ut julgardiner jag beställt. Det kommer ta ett tag innan de kommer upp på gardinstängerna iaf. MEN JULMYS HOS MIG I DECEMBER FTW!!!
Oh juste, just nu sitter jag och peppar inför simning imorgon med Slynan, mhm thats right. Men vi är tyvärr för fattiga för att köpa varsitt månadskort just nu. Bajsdå!

Mitt nya CV till vänster, och det gamla till höger, ser det bra ut? :D


Kommentarer
Stoffe

Flashigt :)

2010-10-25 @ 22:31:35
emelie

man tackar!!

2010-10-25 @ 23:18:14
URL: http://lulubell.blogg.se/
Tessan

Duktig du!:)

ÅH Det är aaaaasa mysigt att julpynta den där lägenheten för minsta lilla jultjoffs och hela lägenheten är tomteland<3

2010-10-26 @ 05:27:37
emelie

JAAAA och jag har ju köpt 3 par nya gardiner!!! massa julmys ska det vara :D

2010-10-26 @ 11:08:00
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

Looking gooooood

2010-10-26 @ 20:39:38
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0