Handla

Idag har jag och mamma varit inte till birsta, mest pga av att det fanns en massa blommor för 19.90 på blomsterlandet. Och blomfantast som man är så måste man ju åka dit och fynda!! Höll mig till en jämn hundring så det blev 5 nya blommor till lägenheten, och det behövs inte många fler än så :) Tack vare lite shoppande så är jag lagomt glad just nu! Det är roligt att köpa nya saker som gör skillnad här hemma i tråkigheten :D Förutom det var vi in på IKEA och där blev det  bland annat en liten badrumshylla för alla flaskorna så de inte behöver stå på elementet och ramla ner bakom så jag måste peta ut dom med skaftet på min skrubbsak -.-' Nej nu är det slut på dom tiderna (Y) Och såklart passade jag på att köpa en såndär liten sopkorg som james kan slänga sin smutstvätt i så de slipper ligga strumpor och kalsonger runt sängen! Lucky :'D



Kommentarer
Elvajra

Very pretty, sexy mama!

2010-10-01 @ 22:32:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0