Jahaja

Ja då har man sett klart på Pride, det är så jobbigt att leta efter nya dorama serier för det känns som att jag sett alla som folk kommenterat är bra. Det börjar ta slut på mysiga high school dramas, som jag föredrar! Pride var väldigt bra dock, fast ibland känner jag att jag måste vända bort skärmen för James för annars sitter han och skrattar för att de är fjantiga! Det kan jag hålla med om, när jag kikar på mina dorama serier så måste jag ibland gömma mig under täcket för att de är så pinsamma xD Men sån är jag när det gäller pinsamma scener ur filmer.. och James älskar mig endå! :D

För övrigt så är det ju så jävla roligt att blogga när verkligen INGEN kommenterar någonting -.-' Not very funny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0