JDorama

Under natten då jag inte kunde sova så kikade jag först på en del utav Vampires Sucks, men eftersom den verkar vara så överdriven så bytte jag till första Twilight filmen efter James somnat. Efter jag sett första så kom jag på att jag inte hann kika på nya Gossip Girl avsnittet under dagen så jag passade såklart på att de det med! Efter ett underbart avsnitt så kikade jag på New Moon! Fick verkligen ett Twilight-sug där jag :D Fast istället för att se på Eclipse så bestämde jag mig för att kika på ett avsnitt av min nuvarande Jdorama serie Pride, som handlar mest om hockey, men såklart så är det drama i det. Jag såg avsnitt 6 och det var det romantiskaste hittils! YES!
Längtar alltid efter lite action i serierna jag :D Var så nöjd med avsnittet att jag bestämde mig för att försöka sova efteråt ^^ Var trots allt vaken till säkert sex på morgonen >< Ska snart ta en 30 minuters powernap med James :) <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0