Julpynt

Den enda anledningen till att jag plötsligt börjar längta efter julafton (och all jävla snö som jag kommer bli tokig på) är att jag beställt en massa julgardiner och skit till lägenheten. Har ju aldrig behövt göra sånt själv, och jag har såklart inte samlat på mig saker som julgardiner innan jag flyttade hemifrån heller :) Julpynt har jag nog så jag klarar mig ^^
Blir lika glad varje gång jag beställt från jotex, men denna gång är jag lite mer glad än vanligt :D

Har även hjälpt Niclas med hans jobbiga matteläxa ikväll, det gick så bra så. Längesedan jag kände mig så bra på matte!! Pappa var så nöjd med mina expertkunskaper att jag tjänar in 50kr för varje gång jag hjälper Niclas med sin matteläxa framöver (Y) Det är inte helt fel :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0