Hornia

Äntligen är det klart med tvätten. Har aldrig haft så lite tvätt som jag hade idag dock, 4 maskiner men ack så lite kläder det var med eftersom mamma så snällt tvättade massa åt mig förra veckan ♥ Lovely. Skönt som fan att inte behöv stressa som en galning med allt. Jag ska iaf ta en kvällsdusch som jag alltid gör efter en tvättdag!

Tiden mellan tvättarna spenderade jag framför God of War II, har fått be James om hjälp en hel del nu dock -.- Är för dålig. Och jag får ju damp på spelet helatiden typ. Måste ju faktiskt försöka vårda språket medans Chrystal är här.. Några fula ord har väl sluppit ut men hon kollade på film med hörlurar då så jag hoppas allt är okej! xD


Katterna har haft en mysdag idag :)


Lulubell gäspar som alltid!


Här sitter man och spelar med spelkontrollen(?) i knät så kommer Lillan och lägger sig rakt över den, what the fuck?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0