Tråkigaste människan

What up. Sitter här i datastolen och funderar på vad man ska äta ikväll.. James har somnat på sängen trots att han sa att han inte skulle det, så allt är som vanligt då! :p Har ju helgen ledig, vilket är ganska jävla skönt! Men trots de sitter man hemma och har bokat tvättid. Suck, känner mig typ skittråkig när jag sitter hemma  på en lördagkväll och man kan vara inne på drakbåtsfestivalen. Men jag har faktiskt väntat på en tvättid i snart 1000 år eftersom det är omöjligt att boka en tvättid på kort varsel. Måste boka 1-2 veckor i förväg för att det ska finnas en tid. OCH jag är en ensam kvinna som inte har någon kompis tillgänglig att joina mig endå :c Ingen vill vara hemma i Sundsvall med mig när de behövs! Kom hem nu


Verkar som att detta får bli kvällens underhållning, tvätta mellan 19-22 och i pauserna går jag upp och simsar lite


Kommentarer
Slynan

JAG KOMMER SNART HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!!!!!!!!!

2011-08-15 @ 12:48:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0