Birsta, mormor och mat!

Idag har jag klivit upp tidigt trots att jag tydligen inte hade möte på miroi, skriver man kan du på "tisdag till veckan" så antar jag att hon menar tisdagen som kommer. Men nej nej. Iaf så drog vi ju in till birsta istället, jag, mamma och Tessan. Blev liiite handlat iaf. Tessan och jag fyndade likadana skärp på Gina Tricot för 49:- och mamma köpte en scarf för samma pris typ :) Sedan köpte Tessan en vit skjorta på Cubus och jag köpte ett par söta trosor på HM! Äntligen fick jag fynda underkläder, men det finns ju mest bara skit -.- Blev ett par fina cirkustrosor iaf (Y)
Efter birsta blev det willys, och efter willys for vi hem. Efter vi suttit hemma och segat så gick vi hem till mormor och morfar, och efter det blev det hem ett tag sedan middag nere hos mamma och pappa. Gott som fan var det, blev mangokyckling ^^ Och nu är jag trött som ett svin. Kom dock på att jag både ett avsnitt av Greek och ett avsnitt av Pretty Little Liars och se. Vi får väl se om jag tar mig igenom dem.....
Over and out!

Detta är en komplett outfit så ni vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0