fh,lygkfdh

Hallådär! Blev inspirerad att skriva ett inlägg nu när Keso kom och satte sig framför min skärm. Han var ju så söt! Så jag tog några kort på den sötnosen, som egentligen ville ligga ner så just nu ligger han framför min skärm. Det är bra för då ser jag iaf, annars för jag sitta och kolla runt honom. Jag har precis dammtorkat och bäddat sängen, ska städa lite idag eftersom Tessan kommer hem till Timrå imorgon :) Pappa säger att man ska städa efter besöket åkt hem istället men jag tycker endå det ska vara fint när man får gäster! Får väl städa en gång till då om det blir skitigt :p Och jag lovar att skriva ett inlägg senare om vad som helst som hänt idag. Jag måste bli mer aktiv nu!! Cya later aligator



Kommentarer
Tessan

yesh my love! Tomorrow i come!:D

2011-01-09 @ 17:13:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0