Hemma i värmen igen!

Ja det blev en stressig dag endå. Jag vaknade 8.50 imorse, tänkte inte kliva upp förrän typ 11. Och efter det kunde jag inte somna om, så jag slog på den andra halvan av sista sagan om ringen filmen för att kika klart. Och jag lyckade äntligen somna om strax innan 11, men då ringde ju klockan. Och då fick jag faktiskt lov att sova lite längre .. Vilket jag gjorde :D
Så jag vaknade 12.22 och bussen jag då planerade att åka med gick 13.10, men jag hann ju iaf :) Och såklart skulle alla irriterande Mariedalsbarn också åka den bussen. Varför är alla 13-15 åringar så jobbiga? I dont know.
Jaja, det blev en del fynd på birsta, och nu är mina två sista presentkort slut. Jag lägger upp bilder sen med vad jag köpt :)
BYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0