Köpen!

Jahaja nu tänkte jag ladda upp bilderna på det jag handlat idag! :) Och jag varnar er i förväg, outfitbilder är inte mina starka sida. Jag har varken ljust nog eller plats nog för att kunna stå framför en spegel. Har jag blixten på så får jag den alltid i ansiktet iaf så ni får nöja er med dåliga bilder xD

Denna fina röda köpte jag på BIKBOK för 99kr. Och jag har verkligen aldrig kollat på sånahär tröjor förut, men när jag tog på den så var den så mjuuuuuuk att jag var tvungen att pröva och köpa :D

Smyckena köpte jag på BIKBOK, det var två med realappar för 49kr. Vilket passade mig perfekt för jag var tvungen att göra av med presentkortet på 150kr annars hade jag bara fått ett presentkort på BIKBOK för resten. Så med både tröjan och smyckena blev det 148kr :)

Parfymen köpte jag på Lindex. Det var egentligen tröjan här nedanför jag ville ha, men då hade jag fått en Lindex presentkort så då köpta jag parfymen till. Jag kommer ihåg att jag tyckte den luktade sååååå gott när jag var yngre, så köpte jag den. Blev 99kr.

 

Jag ÄLSKAR tröjor som är snyggt pösiga, kanske därför det blir en del såna numera xD Denna köpte jag på Lindex dårå, 99kr för den med. Precis som parfymen, så det blev 198kr på Lindex och där rök mitt presentkort på 200kr. NU ÄR JAG FATTIG IGEN!

 



Kommentarer
Mamma

Men istället blir du mkt VACKER med allt de nya. Puss

2011-01-19 @ 19:24:36
emelie

Haha tack sötmamma! ^^ Puss<3

2011-01-19 @ 19:26:04
URL: http://lulubell.blogg.se/
Sylvester

Åh ditt svin! Det var ju den röda jackan/tröjan som jag tittade på och så gärna ville ha när vi var och handlade på birsta!!:p

2011-01-23 @ 08:45:55
emelie

jo jag tyckte mig minnas det :p om du vill kan jag passa på att köpa en åt dig innan vi kommer till stockholm?

2011-01-23 @ 12:34:42
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0