Mat-trött

Blev småsen middag, vårrullar, ris och någon tomatsoppa vi inte ätit förut. Jag älskar ju tomatiga soppor jag! Första avsnittet av Project Runway säsong 2 blev det med, 1½ timme gick det på så vi åt väl middag för kanske 2 timmar sedan. Jag är fortfarande skitmätt!
Idag har jag tagit ner mina julgardiner, bara draperiet kvar och de ska jag ta ner snart, lika bra att ha allt klart ikväll! :) Har ju tvättid imorgon så då ska jag torktumla allt så katthåret försvinner innan jag packar undan dem till nästa år :p Dessutom har jag hängt upp mina gamla fina guld/svart/silver randiga gardiner här i stora rummet igen, och har fixat med nya gardiner i köket. Fint blev det! Ska försöka orka med en dusch sen med så jag är ren och fin :) Och efter duschen ska jag prova min nya zit zapper och lägga mig i sängen med vetekudden å se några avsnitt av One Piece tills jag somnar ;D Hejsvejs för ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0