Sylvester fyller ååååår!

Ja idag är det Tessans födelsedag, hon fyller 22år för att vara exakt! Dock firar hon sin födelsedag hemma i Stockholm så vi får inte njuta av hennes sällskap förrän på måndag då hon kommer hit till Sundsvall :) Men det är okeeeei! Grattis för tredje gången!!! :D

Jahaja, dålig uppdatering här som vanligt då. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Igår lagade mamma sin goda korvgryta med kikärtor igen, och den var superb! Mumsig som fan. Den tar slut snart redan kan jag lova, så god är den! Så idag får det bli en annan maträtt. Kanske vita bönor och hot dogs som är väldans gott, och lätt att laga! Eller kanske fiskbullar eller fiskpinnar? James får avgöra :P
Och juste, igår monterade jag den vita hyllan jag fick av mamma och pappa i julklapp, den ligger på bordet nu och jag tror nog den åker upp idag. Jag är dock osäker på om jag inte är rätt person för att sätta upp hyllor >< Men jag hoppas det går fint! Nu börjar magen kurra, så går det när man inte äter frukost!! Ska gå och snaska på något nu jag, här har ni en charmig bild på mig och Sylverster!



Kommentarer
Mamma

Världens snyggaste tjejer har JAG...........

2011-01-07 @ 15:09:25
emelie

JA DET HAR DU! :D

2011-01-07 @ 15:54:41
URL: http://lulubell.blogg.se/
Mamma

Det syns på "ögena" att bilden är tagen i Hassel, säger pappa.

2011-01-07 @ 16:48:20
emelie

hahaha ja det gör det säkert!!

2011-01-07 @ 19:33:29
URL: http://lulubell.blogg.se/
Sylvester

Tack för tredje gången!!:D det hade vare roligt att ha vare ledig på dagen i ära, men ist fick man slita dom ett djur:( men vi syns imorgon älsklingar<3

2011-01-09 @ 08:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0