Värmedyna ftw!

Eftersom jag haft så ont i magen de senaste dagarna så fick jag låna mammas värmedyna och vetekudde, funkar finemang! Men värmedynan är kanske lite bättre eftersom man inte måste springa in till köket för att värma den i micron ^^ Så de senaste dagarna har jag suttit här i min stol/legat i sängen med värmedynan på magen! Skööööönt är det :3 Men som man kan ana så är det inte bara jag som gillar värmedynan, båda James och katterna gillar den, mest Keso dock!


Kesos första användning av värmedynan! Han passade på medans jag låg och sov ;)

 


Lillan provade men stannade inte kvar så länge, så James tog den och sov i tre timmar (Y)

 


Kesos andra användning, under dagen alltså. Hur kan missarna vara så söööööta!!!!???!?!?



Kommentarer
Mamma

Min mli.................

2011-01-06 @ 23:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0