Mer mer mer

Mera kuddaaaaaar!!! Japp, tog 2 extra kuddar av mamma. Så jag gjorde klart den sista blommiga kudden, som tyvärr fick en lite annorlunda storlek än de andra 2. But that's okay... Plus att jag gjorde en kudde av en gammal t-shirt som Tessan gett bort för länge sedan. Jag tyckte trycket var för snyggt för att bara kastas bort så jag klippte sönder den istället! :D Tihi, hoppas inte det gör nåt? (A)

Mamma gav mig en rosa tröja med paljetter som hon ville göra en kudde av med. Men efter jag klippte sönder den undre delen av tröjan så såg den ut som en snygg kort, pösig tshirt som är så populära nu. Men eftersom den är så rosa så antar jag att jag inte skulle använda den så fruktansvärt mycket heller. Så det är kanske lika bra att sy en kudde till mamma :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0