Nedräkning

Hejhej! Nu är det bara några timmar kvar tills min födelsedag officiellt börjat! Yeey ^^ Det lär väl bli en rätt lugn dag eftersom det ska bli röj på fredagen istället :) Blir väl till att hälsa på mormor och morfar en sväng. Och under kvällen ska James laga lasagne (precis som förra året), fast denna gång ska vi äta med resten av familjen nere på Mellangatan :D

Idag har jag varit in på MAX för att lämna mitt CV till Sofie som hjälpt mig hittils, hoppas det går bra med allt! ^^ Och efter det så var jag in på birsta city för att köpa en hårfärg. Som jag sa att jag skulle (Y) Det blev till att prova en ny sort. Jag litar egentligen inte på rödfärgen på kartongerna eftersom de bara e en massa skit. Men denna hoppas jag ska funka iaf :)

OOOCH snälla Christian kom hit med en tidig födelsedagspresent förut :3 Skitglad blev jag, tack så jättemycket!! Kul att någon håller koll på min önskelista ;)



Presenten jag fick av Christian! :)



Kommentarer
Tessan

Fan vad gulligt av Christian! Har du bjude med honom i morgon btw? Annars får du ju ta och göra det??:)

2011-03-25 @ 01:50:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0