Anusjobb

Mamma påminde mig igår om att det fanns en tjänst på arbetsförmedlingens hemsida som jag skulle söka. Så för att jag inte skulle glömma bort det så skrev jag ner det på ett papper framför tangentbordet så jag skulle söka idag. Igår kväll när jag och james skulle se på film så sa han

J: Vad är anus jobb?
E: AMS jobb står det ju!
J: Men varför använder du ett stort A och S men ett litet m?!

.. För att jag tycker om att göra små M såklart! Jag förstår att han blev förvirrad men varför i helvetet skulle jag skriva anus jobb på ett papper? xD

Tänkte söka lite anusjobb jag, någon annan som vill?


Kommentarer
Slynan

You have the anus?

2011-05-20 @ 12:18:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0