Droooooool

Har just käkat lite hårdbröd med gurka till frukost/lunch/närmare middag, för att undvika att jag blir illamående hungrig och måste äta riktig middag så tidigt. Tittade även på nyaste avsnittet av DH som kom ut idag, bra som vanligt då! Efter DH såg jag att Keso låg och sov så sött på sängen att jag var tvungen att ligga och gosa på honom. Och då hände det.. HAN BÖRJADE DREGLA!!!!! Usch, han verkar inte märka själv att det hänger en droppe ur munnen heller xD Detta är ett problem vi brukar ha med honom. Typ när han lägger sig på oss för att vara mysig, och helt plötsligt landar det en droppe rakt på huden. Jaha, tack.. Men han är fortfarande världens sötaste myskille! Älskar min lilla prins ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0