Tapetgodingar

Har suttit och spanat runt efter stiliga tapeter sen igår eftersom det börjar närma sig att tapetesera om i köket. Såklart så är det inte bara tapeter till köket som jag kollat på, utan även till de andra rummen. Iofs så har jag redan funderat på ungefär hur jag vill ha det. I sovrummet/vardagsrummet ville jag ha en fondvägg med min favoritfärg, lila. Inte helt lila utan något mönster. Och väggarna ville jag ha i en fin mörkbrun färg. Det är typ allt jag hade funderat på, nu kan det dock sluta hur fan som helst xD Så jävla svårt att komma på nåt till köket dock >< Här kommer iaf mina absoluta favoriter :)


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DENNA TAPET ♥ Så galet fin!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0